Digital Branding : Τι είναι & πως να το αξιοποιήσεις σωστά.





 

Τι είναι το Digital Branding και πως να το αξιοποιήσεις σωστά.

Τι είναι το Digital Branding; Πως θα σε βοηθήσει να ενισχύσεις την Digital εικόνα της επιχείρησης σου και πόσο σημαντικό είναι για την βιωσιμότητα του Brand σου στη σύγχρονη ανταγωνιστική αγορά;

 Το Digital Branding είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς όρους marketing που έχει εισέλθει στο χώρο των marketers.

Στο παρελθόν, η χρήση του περιοριζόταν σε websites και email. Την τελευταία δεκαετία, με την εμφάνιση διαφόρων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ο όρος έχει βελτιωθεί σημαντικά λόγω του πλήθους των μέσων και των πλατφορμών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν.

 Αρχικά, ας δούμε τι σημαίνει Branding. Το branding είναι η δημιουργική και στρατηγική διαδικασία μέσω της οποίας μπορείτε να επικοινωνήσετε στους πελάτες σας ποια είναι τα χαρακτηριστικά στοιχεία της επιχείρησής σας. Με άλλα λόγια, ποιοι είστε, τι κάνετε, γιατί οι πελάτες πρέπει να συνεργάζονται μαζί σας και τι μπορείτε να τους προσφέρετε ως επιχείρηση. Η δημιουργία του brand identity (εταιρική ταυτότητα) θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα κατά την έναρξη μιας επιχείρησης! Το branding «σχηματοποιεί» όλες τις συμπεριφορές και τα χαρακτηριστικά της επωνυμίας σας σε μια μοναδική, αξέχαστη «εικόνα» που οι καταναλωτές θα θυμούνται και θα συνδέουν συνεχώς με την επιχείρησή σας. Ακόμη και ένα απλό σύμβολο, λογότυπο ή εικόνα μπορεί να περιέχει σημαντικούς συμβολισμούς για το «ταξίδι» σε όλο τον κόσμο.

 

Τι είναι το digital Branding;

 Το Digital branding είναι ο τρόπος με τον οποίο δημιουργείτε και αναπτύσσετε την επωνυμία σας στο διαδίκτυο μέσω ιστότoπων, εφαρμογών, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, βίντεο και άλλων ψηφιακών μέσων. Δηλαδή, αποτελείται από έναν συνδυασμό Digital Marketing και Internet Branding για online ανάπτυξη επωνυμίας! Γιατί λοιπόν είναι τόσο σημαντικό να ενισχύσετε την ψηφιακή σας επωνυμία στην επιχείρησή σας; Οι περισσότεροι από εμάς αλληλοεπιδρούμε συνεχώς με τον οnline κόσμο στην καθημερινότητα μας για όλα τα ζητήματα που μας απασχολούν και ενδιαφέρουν. Το γεγονός αυτό καθιστά απαραίτητη για την βιωσιμότητα μιας επιχείρησης την ικανότητα να προσεγγίζει αποτελεσματικά τους χρήστες του διαδικτύου και να τους “μετατρέψει” σε πελάτες!

 Ποια είναι τα βήματα για τη δημιουργία μιας στρατηγικής digital marketing;
 

  1. Προσδιορίστε το κοινό σας και τα χαρακτηριστικά του.

 Ένα πολύ σημαντικό βήμα στην ανάπτυξη της στρατηγικής μας είναι να κατανοήσουμε όλα τα χαρακτηριστικά που την επηρεάζουν. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να δείτε: Στοχευμένες αγορές:  ποιες είναι οι αγορές και ποια τα χαρακτηριστικά αυτών στις οποίες στοχεύει η επιχείρηση. Ανάγκες πελατών: ποια είναι τα ατομικά χαρακτηριστικά των πελατών και ποιες οι ανάγκες τους Διαφοροποίηση: Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που ξεχωρίζει την εταιρεία από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό

 

  1. Επιλογή των κατάλληλων ψηφιακών μεθόδων και πλατφορμών

Πλέον, μπορούμε να επιλέξουμε από μια ποικιλία εργαλείων και πλατφορμών για να εφαρμόσουμε τη στρατηγική μας. Η συμπερίληψη όλων των διαθέσιμων πλατφορμών δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα πετύχουμε τους στόχους μας, καθώς κάθε πλατφόρμα έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και κοινά. Για να μεγιστοποιήσουμε την αποτελεσματικότητά μας, πρέπει να επιλέξουμε μια πλατφόρμα που να ταιριάζει με τα χαρακτηριστικά των πελατών που στοχεύουμε.

 

Υλοποίηση της Digital Branding στρατηγικής

 Δύο χαρακτηριστικά που θα πρέπει να διέπουν την υλοποίηση είναι η συνέπεια και συνεχή παρακολούθηση.

ü  Η σημασία της συνέπειας

Είναι πολύ σημαντικό να είμαστε συνεπής στην εκπλήρωση της στρατηγικής μας. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να έχει δημιουργηθεί content calendars στα οποία έχουμε σημειώσει την ημερομηνία, θεματολογία και μέσο μετάδοσης των μηνυμάτων μας. Η συνέπεια είναι ένα στοιχείο που επιβραβεύεται από τα διάφορα social media και τις μηχανές αναζήτησης.

ü  Συνεχή παρακολούθηση

Για να επιτύχουμε την μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων θα πρέπει συνεχώς να μετράμε και αναλύουμε τα αποτελέσματα των ενεργειών μας. Με την χρήση των κατάλληλων εργαλείων, μπορούμε να εκτελούμε αλλαγές και να μετράμε τα αποτελέσματα αυτών.

Συνοψίσαμε λοιπόν τα βήματα και την μεθοδολογία που πρέπει να ακολουθήσουμε για το Digital Branding. Είναι πολύ σημαντικό η επιχείρηση να διαθέτει μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα για την επίτευξη των στόχων της . Και αν όλα αυτά σου φαίνονται βουνό, επικοινώνησε μαζί μας , θα σε βοηθήσουμε να βάλεις στόχους και να να ενισχύσεις τη μάρκα σου στο ψηφιακό κόσμο.


Κείμενο : 
Μαρία-Αποστολία Γαλαζούλα
Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Copywriter of Think Social. Lab

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις