Influencer Marketing : Marketing's next big thing.



 


Τι είναι το Influencer Marketing ;

Το Influencer Marketing είναι μια έννοια που ακούμε όλο και περισσότερο στον  σύγχρονο κόσμο. Mια λέξη -κλειδί την τελευταία δεκαετία και τα κύρια μέσα μαζικής ενημέρωσης συχνά αναφέρονται σε αυτό, αλλά πλέον θεωρείται καθιερωμένη μορφή μάρκετινγκ. Eίναι ένας συγχρονισμός παλιών και νέων εργαλείων μάρκετινγκ. Παίρνει την ιδέα  και την τοποθετεί σε έναν σύγχρονο ψηφιακό κόσμο. Πριν υπάρξει το διαδίκτυο, πολλοί άνθρωποι θα επηρεάζονταν από διασημότητες και δημόσια πρόσωπα σε περιοδικά. Η ιδέα και ο σκοπός ενός influencer στη σημερινή κοινωνία είναι παρόμοια, εκτός από το περιεχόμενό τους που καταναλώνεται κυρίως στο διαδίκτυο, συχνά μέσω των social media.
Ένας influencer (γνωστός και ως δημιουργός περιεχομένου), είναι ένα άτομο με την ικανότητα να επηρεάζει πιθανούς αγοραστές ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας προτείνοντάς το στα κοινωνικά μέσα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω διαδικτυακών πλατφορμών όπως το Instagram, το YouTube, το Facebook, το Twitter ή ένα blog.
Ο επηρεαστής (influencer) τείνει να έχει μεγάλο διαδικτυακό κοινό σε μια ξεχωριστή θέση και ως εκ τούτου γενικά θεωρείται ειδικός στον συγκεκριμένο τομέα του. Για παράδειγμα, η μόδα, η ομορφιά, η φυσική κατάσταση, το φαγητό και τα ταξίδια είναι δημοφιλείς βιομηχανίες στις οποίες θα βρίσκετε επιρροές.
Πρόκειται για μια must - know στρατηγική που όλο και περισσότερες εταιρίες εφαρμόζουν με επιτυχία.

Ας δούμε πως στήνεται μια influencer marketing καμπάνια αναλυτικά :

  • Καλοστημένο marketing plan (target, keywords, storytelling).
  • Κατάλληλες πλατφόρμες στα social media (facebook, instagram, tikTok, youtube κ.α).
  • Βρείτε ικανούς influencers.
  • Προγραμματίστε τις αναρτήσεις σας.
  • Αξιολογήστε τα αποτελέσματα (πρόοδος κινήσεων, πιθανές αδυναμίες).


Από έρευνα που πραγματοποίησε η ομάδα μας εντόπισε οτι ηλικίες 18 - 35 εμπιστεύονται περισσότερο ένα προιόν , όταν το έχει προτείνει κάποιος influencer που ακολουθούν. Η συμπεριφορά του αγοραστικού κοινού έχει αλλάξει ριζικά και καλό είναι οι επιχειρήσεις να ανανεώσουν τις marketing πρακτικές τους, επενδύοντας στο influencer marketing. 
Αν έχετε ακόμα απορίες σχετικά με το πώς λειτουργεί, η ομάδα μας μπορεί να σας κατευθύνει με τις σωστές πρακτικές.

Επικοινωνήστε μαζί μας : https://thinksociallab.gr/

Follow us : 👇



Μαρία-Αποστολία Γαλαζούλα
Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Copywriter of Think Social. Lab




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις