Copywriting : Κείμενα που μετατρέπουν επισκέπτες σε πελάτες.


Τι είναι το Copywriting ;

Το να γράφει κανείς κείμενα δε σημαίνει οτι είναι κειμενογράφος. Η δημιουργία ενός κειμένου χωρίς να υπάρχει κάποιος απώτερος σκοπός είναι απλά ένα χόμπι, μια δραστηριότητα. Το copywriting χρησιμοποιείται σε ενέργειες προώθησης , σε ιστοσελίδες, σε έντυπες διαφημίσεις, σε ηλεκτρονικά καταστήματα, σε social media και σε οτιδήποτε αλλο κείμενο συναντάτε στη καθημερινότητα σας.
Κάθε επαφή με το κοινό σας , όσο απομακρυσμένη ή φυσική είναι, αποτελεί μέσο που θα σας φέρει πιο κοντά σε μια πώληση. Και η τέχνη της πώλησης είναι η πιο σημαντική δεξιότητα που χρειάζεται ένας επιχειρηματίας. Ο σκοπός του copywriting είναι να αυξήσει την επιρροή της επιχείρησης στους αναγνώστες , να επηρεάσει τις αποφάσεις τους και να αυξήσει τις πωλήσεις.
Ένας κειμενογράφος έχει σκοπό να πουλήσει και για να το πετύχει αυτό χρειάζεται να γνωρίζει πως λειτουργούν 3 βασικές έννοιες : το μάρκετινγκ, τη ψυχολογία των καταναλωτών και τις πωλήσεις. Σκεφτείτε λοιπόν τι κέρδος θα έχετε αν αντί για 1 πελάτη προσεγγίσετε πολλούς περισσότερους ; Αυτή είναι και η δύναμη του copywriting , σε μια εποχή που η επικοινωνία με το κοινό είναι πιο εύκολη απο ποτέ.

Tips 

  • Στις μέρες μας η απόσπαση της προσοχής έχει σημαντικό ρόλο στην αγοραστική συμπεριφορά μας και στην τελική επιλογή, επομένως είναι σημαντικό να τραβήξετε την προσοχή των πελατών και να αποσπάσετε το ενδιαφέρον τους.
  • Σκοπός της επικεφαλίδας δεν είναι να κάνει πωλήσεις αλλά να κατευθύνει τον αναγνώστη να διαβάσει όλη τη παράγραφο.
  • Δημιουργήστε επικεφαλίδες που προσεγγίζουν το ενδιαφέρον με συναισθηματικές και ισχυρές λέξεις.
  • Έχτε υπόψιν οτι οι πελάτες σας καθημερινά βομβαρδίζονται απο πληροφορίες και διαφημίσεις με αποτέλεσμα να ξεχωρίζουν τα αξιόλογα απο τα μή βασισμένοι στην αξιοπιστία που δημιουργεί η επιχείρηση σας. Στη περίπτωση αυτή χρησιμοποιείστε τη μέθοδο word of mouth ή κάποια testimonials για να ενισχύσετε το κύρος σας.



Πολλοί επιχειρηματίες ισχυρίζονται οτι κανείς άλλος δεν γνωρίζει τα προιόντα και την εταιρία τους καλύτερα απο τους ίδιους. Όμως πόσο πετυχημένα τελικά επικοινωνούν τα κείμενα τους με τους πελάτες τους.
Παρόλα αυτά είτε το αναλάβετε εσείς είτε το αναθέσετε σε κάποιον συνεργάτη σιγουρευτείτε οτι θα βασιστείτε σε έρευνα και τα αποτελέσματα δε θα αργήσουν να έρθουν. Αν όμως δεν έχετε τον χρόνο που χρειάζεται, επικοινωνήστε μαζί μας και δείτε στην πράξη πως λειτουργεί το copywriting.


Μαρία - Αποστολία Γαλαζούλα
Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Copywriter of Think Social. Lab






 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις