Landing Page : Μετατρέψτε τους επισκέπτες της σελίδας σας σε πελάτες.

 Τι είναι και γιατί πρέπει να τη δημιουργήσετε;



Ας εξετάσουμε πρώτα τι είναι μια σελίδα προορισμού ;

Στο κόσμο του  internet marketing , συναντάμε πολύ συχνά τη φράση landing page, αυτό που λέμε μια σελίδα προορισμού, στην οποία ο επισκέπτης φτάνει  μετά από ένα κλικ σε μηχανές αναζήτησης, σε συνδέσμους που υπάρχουν σε άλλες ιστοσελίδες, στα social media, σε e-mails, σε διαφημιστικά links κτλ.

Οι σελίδες αυτές αποτελούν μέρος μιας Inbound Marketing στρατηγικής, και έχουν σχεδιαστεί κυρίως για έναν σκοπό: τη μετατροπή (conversion) ενός επισκέπτη της σελίδας σε πελάτη. Αυτό πρακτικά συνεπάγεται ότι συνήθως είναι σύντομες και χρησιμοποιούν ισχυρά call to action , εικόνες και άλλα γραφιστικά στοιχεία, για να παροτρύνουν την επιθυμητή μετατροπή (αγορά προϊόντος, συμπλήρωση φόρμας επικοινωνίας).

Πλεονεκτήματα δημιουργίας Landing page.

  • Είναι εστιασμένη σε αυτό που προσφέρεται. Οπότε το μήνυμα παράγεται γρήγορα από την εταιρεία και μεταφέρεται άμεσα στον χρήστη.
  • Είναι μία σελίδα  πιο απλή στη διαχείριση από έναν πλήρη ιστότοπο, πιο εύκολο να δημιουργηθεί, να τροποποιηθεί, να συντηρηθεί και να ενημερωθεί.
  • Είναι μια οικονομική λύση καθώς πρόκειται για μία σελίδα και όχι ένα ολόκληρο website άρα και το κόστος δημιουργίας είναι μικρότερο.

*Να σημειωθεί  ότι τα παραπάνω πλεονεκτήματα αποτελούν μόνο μερικά από τα πολλά που μπορεί να προσφέρει μια landing page.

Για να το καταλάβετε ακόμα καλύτερα, σκεφτείτε το παρακάτω σενάριο , ότι έχετε δημιουργήσει μια διαφήμιση στο Facebook, με σκοπό να κατευθύνετε επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας και  να αγοράσουν το νέο σας προϊόν. Σε αυτή την περίπτωση, δεν κατευθύνετε τον επισκέπτη στην αρχική σας σελίδα, αλλά στη σελίδα του προϊόντος. Αυτή μπορεί να είναι μια landing page.




Ας δούμε λοιπόν πως να δημιουργήσετε μία landing page.

Ο πιο εύκολος τρόπος για να δημιουργήσετε μια landing page είναι να χρησιμοποιήσετε κάποιο έτοιμο template, μια προσχεδιασμένη ιστοσελίδα η οποία μπορεί να συμπληρωθεί με τα δικά σας στοιχεία ώστε να σας ταιριάζει όσο καλύτερα γίνεται. Μπορείτε να αλλάξετε τον τίτλο, το body του κειμένου, το κουμπί προτροπής και άλλα στοιχεία, χωρίς κάποιο κώδικα προγραμματισμού από εσάς. Δεν απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις παρόλα αυτά σε ορισμένες περιπτώσεις ζητήστε τη καθοδήγηση ειδικού.

Τι να προσέξετε πριν τη δημιουργία μιας landing page.

  • Πείτε αυτό που θέλετε απλά και ξεκάθαρα.
  • Προσπαθήστε να εστιάσετε σε ένα μόνο πράγμα δείχνοντάς  στον επισκέπτη αυτό ακριβώς που τον ενδιαφέρει.
  • Για να τραβήξετε το ενδιαφέρον των πελατών σας χρησιμοποιήσετε έναν αποδοτικό τίτλο(πχ χιουμοριστικό).
  • Bάλτε στη landing page ένα σωστό «call to action»
  • Κάντε τη σελίδα προσβάσιμη από κινητές συσκευές (responsive web design).
  •  Μόλις ολοκληρώσετε τη landing page σας κάντε συνεχόμενες δοκιμές για να ελέγξετε αν όλα είναι όπως τα θέλετε και αν η πλοήγηση λειτουργεί ρολόι.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν δίνουν τη βαρύτητα που χρειάζεται στις landing pages της ιστοσελίδας τους, επειδή πολύ απλά δεν έχουν ιδέα περί τίνος πρόκειται ή λόγω άγνοιας δεν αντιλαμβάνονται ότι είναι το μέσο που μετατρέπει τους επισκέπτες σε πελάτες, και πολλές φορές δεν έχουν την απαίτηση ούτε καν να υπάρχουν.  Μη κάνετε αυτό το λάθος, βοηθήστε την επιχείρηση σας δίνοντας της σωστή και ενεργή παρουσία στον online κόσμο.

Ελάτε να συζητήσουμε τις πιθανές λύσεις για την επιχείρησή σας, θα είναι μεγάλη χαρά και για εμένα και για την ομάδα μου να σας βοηθήσουμε!



Γράφει η Αντωνία Αλεξανδρή,
Social Media Expert of Think Social.Lab

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις