Oργανώστε σωστά το περιεχόμενο σας στα social media.

 


 



Συμβουλές για να αποφύγετε λάθη στα social media posts.

Η ταχύτητα με την οποία κινείται ο digital κόσμος είναι 5 φορές πιο γρήγορη με τη ταχύτητα  που εξελίσσεται μια παραδοσιακή επιχείρηση και για αυτό όσες επιχειρήσεις επενδύουν στην online παρουσία τους είναι πάντα ένα βήμα μπροστά. Τι γίνεται όμως με τις επιχειρήσεις που παραμελούν , αδιαφορούν ή προσπαθούν χωρίς στρατηγική και γνώσεις να καλύψουν την παρουσία τους online;

Η απάντηση είναι : λάθος περιεχόμενο στα social media , κακής ποιότητας φωτογραφίες , ανύπαρκτη στόχευση κοινού, ελλιπής πληροφορίες ή και καθόλου και πολλά άλλα.

Θα έχετε παρατηρήσει πολλές φορές προφίλ επιχειρήσεων τόσο ατημέλητα και όχι ενημερωμένα που αναρωτιέστε αν πίσω από αυτά υπάρχουν όντως επιχειρήσεις. Το να κάνουμε μια χορηγούμενη ανά διαστήματα με εκπτωτικά κουπόνια ή νέες παραλαβές και το προφίλ μας να παραμένει χωρίς οργάνωση ή ενημέρωση εβδομαδιαία δε σημαίνει κιόλας ότι ενισχύουμε την εικόνα μας ή προσελκύουμε πελάτες. Ο πιθανός πελάτης χρειάζεται χρόνο να εμπιστευτεί το brand και να κάνει τη τελική αγορά του. Χρειάζεται πληροφορίες , φωτογραφίες , ενημέρωση και πολλές φορές υπενθύμιση. Άρα η επιχείρηση πρέπει να επενδύσει σωστά σε μια οργανωμένη και ενημερωμένη εικόνα της στα κοινωνικά δίκτυα.

 

Ας δούμε λοιπόν εδώ κάποια tips που συλλέξαμε για να σας βοηθήσουμε να αποφύγετε λάθη στις αναρτήσεις σας στα social media.

#1 Μη χρησιμοποιείτε πολλά κεφαλαία και πολλά emojis.

Τα social media χρειάζονται έναν πιο χαλαρό τρόπο έκφρασης με ύφος φιλικό και οικείο. Η απλή γλώσσα συνίσταται αλλά η πρόχειρη ποτέ!!!

#2 Viral περιεχόμενο.

Αποφύγετε viral videos και φωτογραφίες άσχετες με το brand σας. Θα μπορούσατε να επιλέξετε μια μέρα της εβδομάδας που θα ανεβάζετε πιο ανάλαφρο περιεχόμενο. Για παράδειγμα ‘’Silly Monday’’.

#3 Stock photos.

Σαφώς και μια επιχείρηση δε μπορεί να ανεβάζει συνεχώς επαγγελματικές φωτογραφίες, είναι χρονοβόρο και κοστίζει πολύ. Επιπλέον αποφύγετε τις stock φωτογραφίες , είναι αδιάφορες και βαρετές. Μπορείτε να προσθέσετε τη δική σας πινελιά χρησιμοποιώντας τη κάμερα τους κινητού σας.

#4 Αποφύγετε τις αναρτήσεις με πολιτικό ή θρησκευτικό περιεχόμενο.

Πριν ανεβάσετε κάτι πολιτικοποιημένο σκεφτείτε πρώτα ποιο είναι το κοινό σας. Υπάρχει πιθανότητα να αντιμετωπίσετε ακραία σχόλια και αντιδράσεις. Να είστε προσεκτικοί και να μη δυσαρεστείτε το κοινό σας με τέτοιου είδους δηλώσεις.

#5 Μη μιλάτε αρνητικά για τους πελάτες σας.

Σε περίπτωση που υπάρξει δυσαρεστημένος πελάτες ή αντιμετωπίσετε αρνητική κριτική στα social media , αποφύγετε το διάλογο και μη περάσετε στην αντεπίθεση. Δείτε το σαν μια ευκαιρία να βελτιώσετε τις υπηρεσίες/προϊόντα ή την εικόνα σας. Δε χρειάζεται να τον πείσετε , μιλήσετε του ευγενικά και με σεβασμό.

#6 Αποφύγετε content από παρόμοιες επιχειρήσεις.

Είναι φυσιολογικό να μη μπορείτε να μοιράζεστε με τους πελάτες σας πάντα και μόνο αυθεντικό περιεχόμενο. Δεν προτείνουμε όμως να ακολουθάτε τα βήματα και το περιεχόμενο παρόμοιων λογαριασμών. Διαβάστε άρθρα, ενημερωθείτε, επισκεφτείτε εκθέσεις και γενικά πάρτε ιδέες και φτιάξτε το δικό σας περιεχόμενο.

#7 Υπερβολική προώθηση του brand.

Αποφύγετε να προωθείτε συνεχώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Σκοπός είναι να χτίσετε μια ισχυρή σχέση με το κοινό σας και να ενισχύσετε την εικόνα σας. Προσπαθήστε να ενημερώσετε, να εκπαιδεύετε και να διασκεδάζετε το κοινό σας.

_______________

 Αντιλαμβανόμαστε ότι είναι δύσκολο μια επιχείρηση να διαχειρίζεται από μόνη της και χωρίς βασικές γνώσεις την online παρουσία της, δε σημαίνει όμως ότι είναι ακατόρθωτο. Σε τέτοιες περιπτώσεις ενθαρρύνουμε τις επιχειρήσεις είτε να εκπαιδεύουν το προσωπικό τους και να επενδύουν περισσότερο στον ψηφιακό κόσμο είτε να συνεργάζονται με γραφεία που παρέχουν οργανωμένα πακέτα διαχείρισης επαγγελματικών λογαριασμών. Σε κάθε περίπτωση μην αφήνετε την εικόνα της επιχείρησης σας σε δεύτερη μοίρα. Μείνετε πάντα ενημερωμένοι.

 

Στο Think Social. Lab θα βρείτε εξειδικευμένες υπηρεσίες διαδικτυακού μάρκετινγκ και ολοκληρωμένα πακέτα διαχείρισης επαγγελματικών λογαριασμών, ανάλογα με τη κάθε περίπτωση επιχείρησης. Πείτε μας τι σκέφτεστε και θα φτιάξουμε το κατάλληλο πλάνο για εσάς.

 

Κείμενο : Αντωνία Αλεξανδρή

Social Media Manager

Owner of Think Social. Lab

www.thinksociallab.gr




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις